Dålig Uppdatering

Har inte skrivit på ett tag nu, har inte setat vid datorn något och sen har jag inte haft tid att skriva, ska bli ändring på det!
Idag är det 1december, snart julafton, skönt! Har sett lite från julkalendern i skolan med flickorna, haha skratt var det där! Alltid med er :) <3 jag ska flytta iiiiiiiiiiiin. Jag & Amanda gömde även Saras mobil och låsades att läraren hade tagit den och vilken panik Sara hade, hahahaha sjukt roligt! :)

Ska man berätta lite kort om stockholm kanske..? Tar det jätte kort isåfall för orkar inte skriva allt och ni orkar nog inte läsa. Vi åkte till Stockholm tidigt i fredags, åkte först till hotellet och lämnade väskorna sen gick vi runt lite borta vid globen i några timmar innan showen började. Träffade även alla från klassen :) Jag köpte ett ländtäcke till Aida och ett par ridstrumpor till mig. Showen var helt underbar, sjukt bra!!! En upplevelse verkligen :) Blir att åka dit varje år nudå ;) På kvällen åkte vi taxi till hotellet och somnade direkt efter en heldag i Stockholm. På lördagen åt vi frukost och sen tog på pendeltåget in till stan och gick runt där till fem då vi åkte med tåget hem hit till Eskilstuna. När vi kom hem åt vi på Ming och där var det mycket skratt, hahahaha. Hemma sen spelade vi lite spel och hade det mysigt :)

Igår var jag med stallet. Fick skjuts ut med släkten för de skulle hem. Vi hoppade lite och min häst är GALEN! Gosh säger jag bara. Bockningar och lite hopp hit och dit, yeey. Men hoppa kunde han iallafall, inte stopp här inte när man väl fick över han en gång. Det var lite om helgen. Skriver mer senare :)

/Becka



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!