Dagen

Blev ju som sagt hämtad från Karolina. Åkte direkt ut till Aida där jag red ut, det var för hårt i paddocken så blev en liten skogsrunda istället. :) Hon har blivit riktigt tjock nu, fölisen växer i magen! Hoppas det blir en liten galen krabat det där! :) Kattungarna är ju bara för söta där ute, eller kattungar? Dem har blivit stora faktiskt förutom en som inte växer ett dugg. Den minsta av dem la sig innanför min jacka och sov vid min krage när jag borstade Aida. Riktigt sött! :') Kom hem från Aida vid fem ungefär, hoppade in i duschen och somnade i badkaret som vanligt, det är verkligen så himla skönt, avslappnande och allt. Fick även en förtidig julklapp igen, en extern hårddisk! :) Behövdes verkligen! Så nu håller jag på och överför massor med bilder, musik & filmer till den så jag kan tömma lite på datorn. Sen blir det att ta med allt till Öland så jag kan lyssna på my music over there, great!

Imorgon blir det stan med Julia för att kolla skor IGEN! Även lite julklappar blir det. Måste även packa inför Tisdag då jag far iväg till Öland. Blir att åka tåg till Stockholm, ta buss därifrån och sitta på den i 6,5 timmar innan jag är framme på Öland. Jääätteroligt att åka ensam? Nej! Men får iallafall sällskap tillbaka. :) Ska nog ta och kolla Twilight en gång till nu :) helt beroende haha! Skriver kanske mer senare!

/Becka.



Kommentarer
Postat av: Jen

twilight in my heart<3!

2008-12-22 @ 02:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!