Dagen (Fredagen)

Haha, tänkte börja inlägget med en rolig sak som mamma berättade idag att en tant på hennes jobb hade sagt.
Det finns som en julkalender fast från bingolotto där man skrapar fram luckorna. Hon hade sagt till mamma på jobbet att hon hade klagat på bingolotto och allting för hon inte kunde få upp rutorna! Hon hade försökt öppna dem men de satt fastklistrade och allt så hon ringde in och klagade. Mamma berättade att man ska skrapa fram rutorna och tanten svarade ahaaaa. HAHAHA! Skrattade hur länge som helst åt det där, gullig tant!

Kan ju börja med att säga att jag åkte på mitt busskort idag :D Tappade bort mitt förra busskort för en vecka sedan så har fått betala nu i en vecka men fick ett nytt busskort från skolan igår, gratis! :) Mycket snällt. Har inte berättat heller att jag hade matteprov i Onsdags som gick hur bra som helst, supernöjd! Har nog aldrig gått så bra på ett matteprov, jag som inte ens hade tränat. Hoppas på minst ett VG iallafall! :) Sen kom jag och tänka på igår innan jag somnade att när jag tänker att jag bara ska skriva ett kort inlägg blir det jäääätte långt, som igår tillexempel. Lär bli långt idag också märker jag!

Dagen då, vaknade vid två och märkte att jag hade sovit i 14 timmar! Riktigt skönt var det, behövdes nog :) Åkte ner med Amanda på stan och hittade äntligen en skjorta till nyår! Blir ingen slips till, blev helt enkelt för mycket så ska nog ha en liten väst till bara. Kom hem från stan vid fem och åt mat innan jag åkte iväg till ridningen. Hade Oscar och det gick väl helt okej, har jätte stora blåsor på fingrarna men men så blir det. Nu sitter jag här med mormors magiska dryck igen då jag är sjuk.. Suck! Jätte förkyld är jag. Hoppas det hjälper. Ska snart ta och lägga mig för det blir antagligen stockholm med Jen imorgon :) Massa mys <3 Skriver mer imorgon!

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!