Dagen

Började med skola halv elva, hade demokratiprov, gick helt okej! Skrev på allt iallafall :) Hade lunch och kollade självklart på julkalendern med flickorna. Haha, fast vi hann inte se hela eftersom vi började :( Får kolla imorgon istället. Fick även reda på Datakunskapsprovet, VG var det högsta man kunde få och jag fick VG+++ haha :D Jag hade gjort allt helt rätt och min text var den som var bäst utav alla sa hon! *stolt* eller, ska man vara stolt? Datanörd! Haha. Hände väl inte något "extra" idag i skolan så skriver inget mer om det. Efter skolan hämtade mamma upp mig och jag åkte hem snabbt hem och bytte om innan jag åkte iväg till Aida :) Var verkligen jätte mys där ute idag <3 Vill ta med mig kattungarna hem! Så otroligt söta, verkligen! Aida fick även testa sitt nya ländtäcke och det var mucho bra (Y) Red lite också, världens finaste häst <3 Hon är verkligen jätte fin nu :) Hon hade även blivit skodd igen och hade skor fram och till och med broddar!!! :D Mucho bra även det! Kom hem från henne vid halv nio ungefär, sen har jag bara ätit mat & duschat. Ska strax ta och lägga mig, trött som vanligt, skönt faktiskt att vara i stallet om dagarna, man blir trött :) Skriver mer imorgon!

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!