20 December

4 dagar kvar till julafton, ingen julklapp köpt.. Ska iväg till stan med Karolina idag, hoppas på att hitta något. Blir antagligen att träffa Viktor på Tisdag istället om han orkar ta sig in till stan i stockholm för att träffa mig fort bara eftersom jag förmodligen åker till Öland då med bussen. Får se hur det blir med det.

Exakt 6 månader kvar till midsommar, längtar som tusan! Exakt lika lång tid kvar som det har gått. Tycker tiden har gått fort nu så hoppas dessa 6 månader går lika fort! :) Tänk, det har redan gått ett halvår! Shit :O Tiden bara rusar iväg!! Har även hunnit gått ett halvår i skolan ungefär, lite mindre men en hel termin. Sjukt det där. Nej, nu ska jag kolla lite busstider för att ta mig in till stan sen ska jag fixa mig. Skriver mer senare!

/Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!