Upprop!

Så var den första "skoldagen" avklarad. Vaknade vid halv elva idag för att ta bussen 12.15 till stan, träffade lite folk från klassen vid fontänen på stan och sedan gick vi in till skolan. Fick prata lite om oss själva och sen höra lite information om vad som händer resten av veckan. Verkligen supernöjd med klassen, lärarna & den mysiga skolan. :) 27st tjejer, varför inte? haha. Schemat är jag väl helt nöjd med också, börjar 11 varje onsdag, slutar dock rätt sent varje dag.. Runt fyra nästan varje dag.. Fast vad gör det? :) Tisdagar kommer vi antingen var på APU eller ridskolan och sedan på Fredagar är man på det andra stället alltså APU eller Ridskolan även där. Blev även intervjuad av E-kuriren så imorgon är man då med i tidningen också ;) hehe. Efter uppropet träffade jag Amanda på stan & vi drog till Subway och käkade, verkligen super smarrigt som vanligt. Åt Chicken Tikka like always! Följde sedan med Amanda hem och promenerade därifrån hem till mig. Här hemma har jag inte gjort så mycket, musik & tagit det lugnt bara. Imorgon börjar jag skolan 08.30 fast imorgon kommer vi bara gå runt på stan och kolla runt lite tror jag, vet inte riktigt varför men det får jag väl se imorgon. Kan även säga att vi kommer äta lunch på Åhléns varje dag. Mums! Det var väl lite om min dag, orkar inte skriva om precis allt, ni får veta mer efter hand :) 

/ Becka. 



Kommentarer
Postat av: Jen

uppdatera kvinna! :D

2008-08-22 @ 09:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!