övernattningen

HELT UNDERBAR KVÄLL SÄGER JAG BARA! tack så jätte mycket tjejer! <3

Vi åt tacos, sjöng singstar, kollade film, ringde heta linjen och var allmänt flum. Älskar verkligen klassen! Alla är helt underbara, dock finns det personer som är lite annorlunda och sådär. Men man får sig verkligen ett gott skratt när man är med er, inte skrattat sådär mycket på jätte länge. Kan ju påminna om att Alexandra var en expert på det där med att sjunga och snacka i telefon ;) HAHAHA! Bara tjejerna i klassen som förstår. Vi somnade efter tre, iallafall några av oss tjejer medans några gick runt och ritade på folk som sov. haha, och jag hade tydligen satt mig upp imorse när Erika kom in och frågade efter sin kudde och skrikit: vaaa?! har jag en gubbe i ansiktet!? minns jag verkligen inte, men var lite roligt att höra när hon berättade det. Hade ingen gubbe i ansiktet men iallafall :) Idag vaknade vi vid halv nio ungefär och åt då frukost för att sedan få sluta. Jag tog bussen hem och sov i ca 2timmar, skönt! Sen åkte jag iväg till vårdcentralen och gjorde lite saker där. Nu sitter jag här hemma och lyssnar på musik & ska strax dammsuga, kommer lite folk hit ikväll, ska fira Pär, blir nog riktigt trevligt det också. :) Nej, nu måste jag dammsuga, tiden bara flyger iväg! Saknar skolan + klassen (a) måste vara störd! haha. Läste även på Amandas blogg att vi tjejer i gamla klassen ska upp till Odlaren snart? Ingen som har informerat mig om det.. Någon som vet något? Säg gärna till! haha. Skriver kanske mer ikväll eller imorgon.

Justeja, glömde berätta om dagen i stallet igår när vi hade "ridprov". Var jobbigt att gå upp 05,45 men det funkade. Åkte till stan med mamma och tog bussen med klassen ut till St. Ekeby. Där ute var det rundvandring först och sen blev vi indelade i fyra olika grupper, jag hamnade i den sista som skulle rida så vi fick sitta och titta på medans de andra red. När det var min tur fick jag en jäääätte seg häst, inte fick man rida med sprorrar heller, men det funkade väl. Gick helt okej mot vad det gick för andra som inte hade turen på sin sida den dagen kanske. När vi var klara promenerade vi till bussen och satt där ett tag och väntade, skit kul hade vi iallafall! haha, dagarna med klassen blir bara bättre och bättre <3 Träffade även Karolina snabbt på stan innan mamma kom och hämtade mig på stan. Åkte hem och duschade snabbt och sedan tillbaks till skolan och det har jag ju redan skrivit om där uppe så tar det i lite omvänd ordning, men vem bryr sig? haha. Jag som bestämmer här! ;) Oj, jag skulle ju dammsuga, måste avsluta!

PUSS på allt med klassen <3333



Kommentarer
Postat av: Jen

undra också vilka som har bestämt det? har inte heller blivit informerad om det något.

2008-08-27 @ 18:26:37
Postat av: amanda

ella pratade med mig i skolan om det idag, kommer inte ihåg vem hon hade snackat med men följ med :D

2008-08-27 @ 19:53:24
Postat av: Becka

Okej, Kan vi ta det på måndag tror ni? För jag är i stallet hela dagen på Tisdag.

2008-08-27 @ 21:21:22
URL: http://beckajohansson.blogg.se/
Postat av: Jen

ella? jaså, okej. jag slutar sent båda dagarna, hoppas vi får till det bara så alla kan följa med samtidigt.

2008-08-27 @ 21:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!