oups!

Märkte att det var exakt två veckor sedan jag skrev. Har varit på Öland under den tiden och har inte kännt för att skriva och tänkte då att jag gör det när jag väl är hemma igen vilket jag är nu, kom hem i Lördags. :) På Öland har det varit mysigt faktiskt med mycket folk och skit fint väder varje dag, lite färg har man nog fått även fast jag flagnat bort allt :/ Kom som sagt hem i Lördags och Lina följde även med mig hem, vi drog iväg till en kompis på kvällen ett tag och sedan drog vi hem igen. Igår, Söndag, var vi på stan ett tag först och köpte godis innan vi drog hem och kollade på film. Träffade även Erica, Linn, Cilla & Jennie på kvällen och sen får man inte glömma tanten med hunden <3 haha. Idag kanske vi drar iväg till huvudstaden och bor på hotell en natt annars vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på.. Men roligt har vi haft hittills iallafall & videon på mig och mamma slår ju nästan allt! hahahaha. Hemfärd för Lina på Torsdag btw. Nej, nu ska jag in i duschen eller iallafall fixa mig så man blir klar någon gång idag.. Seg som vanligt! (a) Skriver kanske mer imorgon om jag nu inte är i stockholm hela dagen.

Love Becka.



Kommentarer
Postat av: Jen

haha kärringen! <3

2008-08-04 @ 13:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!