möte med människor.

Skola idag. Missade bussen så fick promera till stan, hann i tid iallafall. :) Hade matte diagnos första lektionen, kom ihåg rätt mycket men en del hade man väl glömt bort över sommaren. Fast min nya lärare i matte som även är rektor är jätte bra på att lära ut så allt fastnade jätte fort! Det är verkligen annorlunda mot Odlarn med utlärandet, här är mycket mycket bättre. Började även med lite engelska idag. På lunchen träffade jag min förra lärare Jenny, som vi hade i no, på Åhléns. Hon hade klippt sig och var jätte fin! Hennes bäbis var nio dagar gammal och det blev en flicka vid namn Linnea. Såg även Jennie våran musiklärare men hälsade dock inte på henne. Såg även mycket folk från 9b <3 Slutade halv fyra idag, Amanda kom till stan och gick runt med henne på stan ett tag. Träffade Elin, satt och snackade lite med henne på Donken, trevligt trevligt! :) Mamma kom och hämtade mig vid american när hon hade slutat. Berättade för henne att jag hade träffat allt folk och då sa jag eric & viktor och då trodde hon att jag menade en annan erik så hon bara: var han snygg då? HAHA trög är ju hon! Men det är min mamma det <3 hehe. Här hemma har jag inte gjort så mycket, setat här vid datorn och lite sånt bara. Ska snart in i duschen och sen får vi se vad som händer. Imorgon är det redan fredag, ridning & sucken på kvällen! Hoppas man inte missar Operation Nothing bara, vill se :) Ska även besöka lite olika APU-platser med klassen imorgon, så ingen skola inte. Skönt! Skriver mer imorgon, tror inte det blir mer ikväll iallafall om jag inte kommer på något speciellt. Ska även säga att min pappa är bra, deras lag vann korpen serien, duktig målvakt! :)<3 Nej, nu är det duschen som gäller.

justeja, tjejer i 9b, tror ni att vi skulle kunna fara upp till Odlarn på Måndag nästa vecka? Hade ni tänkt åka dit under lunchen eller efter skolan? :)

PUSS



Kommentarer
Postat av: Jen

undrar jag också, lunchen är väl bäst? för jag slutar sent på måndag och tror dem andra på rekarne också gör det och när vi väl kommer upp dit är det väl knappast någon där?

2008-08-28 @ 20:29:47
Postat av: Jen

eller varför inte kanske ta ledigt lunchen sen andra lektionen eller mer lektioner så vi får lite tid på oss?

2008-08-28 @ 20:31:09
Postat av: amanda

jag har typ 1,5 timmes håltimme så jag kan iaf, karin oxå & ella tror ja :)

2008-08-28 @ 22:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!