Lördag!

Idag var det att jobba på tävlingarna i vilsta som gällde. Vaknade kvart i åtta och var i stallet till halv nio, jobbade till kvart över tre så jag var i stallet ca 7timmar. Tanken var att jag bara skulle jobba i första klassen men alla som skulle jobba var borta så jag stannade hela dagen, hade ändå inget för mig. Var kul där borta förutom att jag har skit ont i fötterna och mina vader.. haha! Promenerade hem och satte mig vid datorn. Ska snart äta mat och sedan fixa mig inför sucken idag igen. :) Igår var jag där med Amanda, träffade lite folk och sådär :) Kollade självklart på Lillasyster och Operation Nothing! Stog längst fram ;) hehe. Mycket bra!!! Mamma kom och hämtade mig senare på kvällen. Idag blir det raj som ränner runt på stan, så bara att hojta till om ni ser oss.  Är det någon mer än jag som längtar till den 7 September?! haha. Då börjar äntligen oth igen <3 lääängtar massor. Nej, nu är maten klar. Skriver mer ikväll kanske eller imorgon. Imorgon ska jag & karolina ut till Aida och hon ska fota oss lite :) blir nog bra.

/Becka



Kommentarer
Postat av: Jen

börjar den 1 september raring, och ja vem längtar inte? helt sjukt!

2008-08-30 @ 17:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!