helgen

Här sitter man på sitt rum, lyssnar på musik & dricker cider. 0,7% är det också ;) mohaha. Tänkte berätta lite kort om helgen.. I lördags kom victor till Eskilstuna. Amanda följde med mig och träffade honom sen drog hon hem och vi köpte läsk innan vi gick hem till mig. Här hemma började vi kolla på film, what happens in vegas blev det :) Älskar den filmen, kan se den hur mycket som hellst utan att tröttna! När filmen var slut så hörde jag skrik utanför fönstret då var det Jennie & Erica som kom och hälsade på. Snackade lite snabbt med dom och sedan blev det sängen. Vi snackade och lite sådär :) Somnade runt tre och vaknade första gången vid elva men gick upp vid två. Åt frukost och hade lite roligt ^^ haha! Sen skjutsade vi han till tåget vid tre. Kom hem och gick för att möta Amanda & Jennie, var ett tag med dem och snackade skit. raj <3 Annars har jag inte gjort så mycket mer. Hur har eran helg varit? :) Imorgon är det skola igen, mattediagnos, går nog bra, ingen betygsättning på det så. Nu ska jag ta och avsluta det här inlägget.. Skriver mer imorgon!

/Becka



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!