Fredag återigen.

Veckorna bara försvinner nu när man börjat ny skola, det är helt underbart! :)
Idag började vi halv nio. Vi skulle iväg och kolla på lite olika APU-Platser (praktikplatser) som vi kanske kommer vara på. Åkte bil med Sofie, Sara & Maja. Åkte först ut mot st. sundby och kollade på ett ställe med islänningar. Var jätte fint verkligen :) Var där ute ett tag och flummade med Amanda, Eve och Sara! Haha fyfan underbara tjejer <3 När vi hade varit där ett tag så åkte vi till Hjälmaresund och åt lunch, därifrån åkte jag med Sofie, Sara, Maja & Erika ut till Kungsör där vi besökte ett dressyr, verkligen skit fint!!! En aning långt ut kanske. Fick även reda på våra ridgrupper och jag hamnade ute på st. Ekeby varje fredag. Kommer nog bli jätte bra!! :) Vi slutade vid två och fick skjuts tillbaks till stan av sofie. Tog bussen hem från stan och nu sitter jag här.. Funderar på att sova lite innan ridningen som börjar 19,30 men får se hur jag gör. Efter ridningen iallafall så ska jag iväg till sucken. Kolla på Operation Nothing som spelar 23.00 och även Lillasyster som spelar 22.15 så det blir att fixa sig snabbt efter stallet! Som ni märkt så har jag ändrat om lite på min blogg, är inte helt klar ännu, lite till ska fixas hade jag tänkt. Kom gärna med idéer. Skriver antagligen inte mer ikväll då jag kommer ha stessigt men blir nog ett inlägg imorgon efter jag jobbat på tävlingen i Vilsta.

/ Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!