fotografering

Var ute hos Aida idag med Karolina, började med att rida i paddocken lite och efter det gick vi ner till vattnet och fotade där. Hade bara en vit klänning på mig och det var hur mycket myggor som helst så är myggbiten överallt!! Aida var lite bråkig sådär men är man envis så går allt. :) Hon älskade att bada till slut och var verkligen jätte söt, haha. Blev många fina bilder tillsammans, tog även upp på land. Jätte fint! Tack för hjälpen Karolina. Bilder från idag kommer på min bilddagbok snart. Kom hem därifrån vid halv nio ungefär så jag har inte gjort så mycket mer idag faktiskt.. Imorgon blir det skolan först och under lunchen besöka odlarn med tjejerna. Justeja, jag har inte skrivit om Sucken igår. Den var helt underbar iallafall, tack amanda för fantastisk kväll. Jag älskar dig något otroligt! <3 Träffade massor med folk och sådär. Fortfarande lika förvånad över saker och ting men iallafall, massa med kärlek till kvällen. <3 Har ont i halsen idag, haha, skrek nog lite för mycket igår kanske (a) hehe men vad gör man? Kvällen var ju perfekt <3 Det var väl lite om helgen/idag. Skriver mer imorgon eller ikväll om jag kommer på något. Ni får ha det bäst så länge.

/Becka



Kommentarer
Postat av: amanda

älskar dig <3 kul som fan hade vi ;)

2008-09-01 @ 21:11:37
URL: http://amandaaman.blogg.se/
Postat av: Becka

Helgen med dig var underbar! Jag älskar dig massor Amanda!!!!!! <3<3<3<3

2008-09-01 @ 21:19:39
URL: http://beckajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!