..

Var några dagar sedan man skrev igen. Senaste tiden har jag varit ute i Hållsta och sovit hos Karolina några nätter. Har fotat lite nya bilder ute på åkern i endast en filt, bilder finns på min bdb för att komma dit, klicka här. Inatt när jag sov hos Karolina började det spöka när vi skulle sova, det var en sak i taket som började snurra och sen stannade den upp & sen ökade den takten igen! När den väl hade slutat så var det en knapp på tangentbordet som började låta.. Usch vad läskigt det var! haha. Karolina hade visst legat och kramat mig hela den natten ^^ mys. Idag, eller ska man säga igår? Så åkte jag hem, duschade och lite sånt. Fixade även mitt rum. :) Rensat bort massa onödiga saker! Blev riktigt bra faktiskt, eller ja, iallafall lite bättre :) Senare på kvällen så kom Thomas, Pierre, Tim, Jennie & Linn hit. Vi kollade på The Tattooist och lite sånt mysigt. Folket drog väl hem runt ett någon gång. Nu sitter jag här för mig själv & tittar när Tindra springer runt och luktar överallt! haha, hon är knas <3 Börjar få ont i huvudet också :/ usch! Imorgon åker Karolina iväg till Sundsvall och är borta resten av veckan.. Hon missar Å-Festen och allt, kommer inte klara mig utan henne ju :( tomt redan nu! Undra vad man ska ta och hitta på imorgon.. Ingen aning faktiskt! Kom gärna med förslag :) Märker att detta inlägg börjar bli ganska långt så ska nog ta och avrunda det här... Skriver kanske mer imorgon!

Puss Puss, Becka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!