...

inte skrivit nu på ett tag igen men har haft fullt upp. Idag åker Lina hem, tråkigt, kommer sakna henne. :( Igår kom vi hem från sthlm också och där borta sov vi ingenting så jag var uppe exakt 40 timmar den kvällen/natten/dagen och egentligen var man inte trött ett dugg heller!! Hade det lite roligt och mysigt sådär i stockholm med eget hotellrum. Träffade även Dogge Doggelito där utanför hotellet när Lina var ute och rökte :) Igår när vi kom hem så kom även Karolina hit och vi kollade på lite filmer. Barnhemmet började vi kolla på igår och såg klart idag, den var bra faktiskt!! Sen såg vi the notebook idag också, gråter lika mycket varje gång.. Grät säkert tusen gånger under filmen, den är så himla bra!! Idag har jag namnsdag förresten så säg grattis till mig! Denise, mitt andra namn. Dennis har även namnsdag, grattis till han. :) Ikväll ska jag stanna en natt hos Karolina, blir väl lite film och lite sånt kan jag tänka mig. Alltid lika mysigt <3 Nu ska vi väl ta och åka iväg så måste avsluta. Men skriver kanske mer imorgon om jag orkar.. haha som vanligt (a)

/Rebecka Denice Johansson

D E NICE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!