3 dagars blogg..

Ja.. vart ska man börja? Berätta om Onsdagen kanske? Nu gäller det bara att minnas allt man gjorde då.. Skolan först, gick rund vandring genom hela stan på tipspromenad och sen var det lite tävlingar/lekar i klassrummet. Trevligt! Slutade vid halv tre och tog då bussen hem. Var hemma i 40 min ungefär sedan satte jag mig på bussen till stan återigen och väl där bytte jag buss till 215 för att fara iväg till Hållsta nu även kallat Holsta! HAHAHA, bara Karolina och jag som fattar. Hände världens äckligaste sak när jag var där borta, hoppade av bussen och började promenera mot Karolina. Pratar i telefon med Victor och sedan ser jag en padda på vägen som hade blivit påkörd och såg lite lustig ut så jag tänkte ta kort. Grodan var verkligen jätte stor och då menar jag stor. När jag precis tänkte ta kort så kommer det en bil så jag tänkte att jag skulle vänta tills den hade åkt förbi och då kör den rakt över paddan som då mosas och man hör det verkligen! Det flyger massor med inälvor och allt rakt på mina fötter och helt plötsligt har jag lila fötter pga alla inälvor! SJUKT ÄCKLIGT! Jag började skrika och sprang säkert flera meter. haha, måste sätt roligt ut!!! Fortsatte att gå till Karolina och när jag kom fram så fick jag börja med att locka hennes hår och lite sånt där :) Sedan tog vi en buss efter en halvtimme, lång tid jag var där, onödigt? nejdå, inte alls! Jag hoppade av vid Vilsta och gick till stallet och hälsade på min man Hilton <3 Stackarn är halt.. igen! tittade även lite på en träning där med Sara & Linda =) Fick skjuts hem och tog det bara lugnt här hemma efter.

Ska man börja på gårdagen nu då? Orkar ni läsa? haha, struntar jag i. Annars är det bara att sluta läsa nu om ni vill!
Torsdagen: Skola återigen, gör då inget alls då jag älskar det! haha, nörd? Alltid!  Vi fyllde i lite papper om oss själv och började smått med ett fall som det heter och spelade även upp en liten teater för att redovisa det vi hade kommit fram till. Våran teater var ju bäst, jag & erika ägde alla ;) haha. Och våra repliker slår ju ingen! Träffade lite folk på stan också och hade även en rundvandring för Karolina på skolan. Skåpen kom också, självklart får jag längst ner.. Dock är jag en av de kortare i klassen!! haha. Satt kvar ett tag i skolan efter vi slutat och tog sedan bussen hem. Var ute och gick senare på kvällen och var självklart tvungen att gå till min man idag igen och pussa på älsklingen :) <3

Idag då? Orkar ni med? haha. Ska försöka att inte skriva så mycket om dagen. Vaknade vid åtta ungefär och fixade mig lite snabbt. Sara, Linda & hennes pappa kom och hämtade mig här utanför så vi fick skjuts ut till Nyby Ridklubb där vi skulle vara idag. Där borta satt vi först och väntade ett tag innan vi väl började. Kollade när ridlärarna red och fick lite information. Vi hann även med en kort rundvandring. Innan vi drog och käkade på en resturang där borta fick vi reda på lite olika APU-platser vi kommer få vara på. Massor med tävlings/tränings ryttare, bland annat, Lotta Björe, hon kommenterar alla tävlingar i tv och är expertkommentator & sen Peter Markne som Malin Baryard har som tränare kommer vi även kunna vara hos. Kommer nog bli jätte bra!! Käkade som sagt på en resturang där borta, äkta lyxen man har!! Ska verkligen inte klaga på maten iallafall ;) Fick skjuts av Christinas mamma till stan efter skolan som slutade 12.30 och från stan tog jag bussen hem. Somnade direkt när jag kom hem och sov i ca 3 timmar innan det var dags att åka till stallet för ridning. Ridningen gick jätte bra & fick Dollar. Både han och jag blev helt svettiga så man får väl se om det blir någon träningsvärk imorgon, älskar det! :) Imorgon blir det att fara iväg till Aida en sväng sen får man se om en viss person kommer senare på dagen/kvällen. Nej, nu är det nog dags att avsluta eller vad säger ni? haha. Skriver antagligen mer imorgon om jag får någon tid över för det som sagt. Hoppas förresten alla har det bra i sina nya skolor/klasser, jag har det iallafall helt underbart! HG1A <3<3

/Becka



Kommentarer
Postat av: Jen

haha jag förstår faktiskt också! holsta, låter verkligen som en håla ;) men fyfan vad äckligt med paddan, skulle verkligen sätt roligt ut :D

2008-08-23 @ 01:02:56
Postat av: Becka

såklart du förstår ;) jadu, det var inte roligt ska jag säga dig! haha

2008-08-23 @ 15:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!