18 Augusti

Snart börjar skolan.. 13 timmar kvar. Längtar faktiskt lite (a) eller lite och lite :D haha. Spännande och roligt! Ska väl snart ta och lägga mig även fast jag vaknade 16.50 idag.. haha! Somnade iofs inte förrän efter sju så kanske inte så konstigt. Igår var jag och kollade på Brolle med Karolina & mamma. :) Riktigt bra var det, dock stod vi och väntade i onödan för att ta ett kort i över 40min!! Efter det skjutsade vi hem Karolina och jag åkte med hem igen. Varit åfesten här i stan nu i helgen, gick med Jennie varje dag & även Amanda nästan varje dag. :) Annars har det väl inte hänt så mycket sedan sist... Iallafall inte vad jag minns, minnet är kort som sagt ;) hehe. Nej, nu måste jag nog ta och avsluta så jag kommer upp imorgon! Får se hur det går att vända tillbaks dygnet, det måste bara funka helt enkelt. Ska även äta med Amanda & antagligen jennie på Subway efter uppropet. Smarrigt! haha titta, nu blir det bara mer och mer. Så NU avslutar jag!

PUSS, becka



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!