12 Augusti

Vaknade av att hästgymnasiet ringde hem till mig och informerade lite. Somnade om och vaknade vid två för att Karolina ringde mig. Gick upp, åt frukost och lite sånt där innan jag åkte till RixVideo och träffade Jennie. Solade solarium i 20 min och efter det följde jag med henne hem ett tag innan jag drog hem och duschade. Senare på kvällen kom jennie över hit och vi satt här ett tag, följde med henne hem och mor min kom och hämtade mig där. Väl hemma har jag väl inte gjort något speciellt, setat här vid datorn bara. Musik som gäller <3 Tv:n som gäller nu! Skriver mer imorgon antar jag :)

Pussss Becka!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!