Nyårsafton!

Gott Nytt År! <3

Idag vaknade jag först halv tio kanske klockan var... Annika tror jag det var som väckte mig! Här får man inte sova hur länge man vill! :/ haha. Men jag somnade om och vaknade inte förrän kl. 12,30 för då kom alla hem från affären! Jag gick upp och åt frukost som jag var tvungen att fixa själv idag så det var lite ovant haha skojja :) Sen har jag setat och skickat sms till många haha, körde smssaken med syskonen också :) Sen har jag inte gjort så mycket mer. Klockan är ju bara 14.07 så man har inte varit vaken så länge. Ikväll så kommer farmor och farfar hit och vi ska öppna paket! :) Kan skriva lite mer ikväll när det hänt saker och ting! Förresten! Det Snöar och är vitt här på Öland :D

Gott Nytt År iallafall :)
Love.



Kommentarer
Postat av: Linda

haha det är snöat här med xD

2007-12-31 @ 15:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!