blogg.se

Hej Alla !
Tänka sig, nu skapar jag en blogg också!  =)
Alla andra har det så varför inte jag också? hehe

Tänkte egentligen skriva om julafton men jag slår vad om att
ni inte orkar läsa allt om jag skulle göra det haha!
Kan väl berätta lite om dagen istället =)

Började med att jag vaknade kl. 14.00 för jag ställt klockan då.
Jag går upp och fixar mig lite medans mamma fixar frukost till mig <3
Äter lite julfrukost och fixar mig sedan för stallet. Åker iväg kl 15 och
rider i en timme på bästa Hilton <3 Hoppning var det idag. Gick åt helvete
ska jag säga er ! Aldrig ridit så dåligt i hela mitt liv, usch och fy! Har bästa
kortet när han vägrar och jag håller på att flyga av! det ända kortet som blev
bra såklart!! Jag kom hem till kl 17.30 ungefär och åt det som blev kvar sen
igår ute i Hållsta! Smarrigt Smarrigt! Sen har jag setat vid datorn resten av
dagen, ville göra något men ska upp sju imorgon för jag ska jobba i stallet
fan asså.. =/ Men sista gången nu under lovet som jag jobbar iallafall!
Det får räcka för idag, kommer kanske ett nytt inlägg imorgon! =)

Love Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!