30 December

Tjena! :)

Tänkte skriva lite blogg innan jag drar till Öland, som tydligen blev idag istället! Skriver mer om det lite längre ner i bloggen.. Vaknade 12.30 idag för mamma väckte mig och sa att jag måste gå upp om jag ska hinna vara ute hos Aida medans det är ljust. Jag gick upp och åt frukost och bytte om. Ute hos Aida så var det 20cm lera i hagen jag lovar!!! Fastnade med fötterna när jag skulle hämta henne och allt haha, såg säkert jätte roligt ut! Jag tog in henne och hon var intorkad i lera. Det var säkert 2 ton eller nått haha. Tog ca 1,5 timmar att borsta henne med bara en piggborste!!!! Tänk er hur smutsig hon var då!  Efter det så fick hon lite mat innan jag tömkörde. För de som inte vet så är det att man går bakom hästen liksom... Kanske inte fattar men ändå haha! Gick en liten sväng i skogen när det var jätte mörkt. Lite läskigt var det men jag hade ju Aida med mig så :)



Hej!
Nu är det nyårsafton men jag tänkte skriva lite om gårdagen nu istället för nu har jag tid! Jag är iallafall på Öland nu! Kom igår natt kl. 00.15 ungefär! :) Jag fortsätter där jag var... Juste, jag var hos Aida!  När vi hade varit ute och gått en sväng i mörkret så gick vi till paddocken. Då ringde mamma och sa att Uffe skulle komma och hämta mig om 1-2 timmar!!! Fick stressa lite men jag hann. Jag åkte hem och packade fort och duschade m.m och sen hann jag till och med sitta vid datorn ett tag! :) haha. Men något jag inte hann var att vara med Jennie <3 :( Fan asså... Jag som ville träffa henne innan jag åkte ! Men vi ses om en vecka gumman :) <3 Det var lite som hände igår! Ett nytt inlägg kommer snart! :)

Love Becka. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!