29 December

Måste bara tilläga en sak..
Nu är det bevisat.. Jag har Tinnitus... =/




Hello!


Igår sov jag hos Sara! Vi tittade på HighSchool Musical 1! Älskar de filmerna! Man kan ju inte förneka att Zac Efron är snygg heller. Haha :) Vi gick och la oss ungefär vid ett kanske. Först körde vi en smslek, man kör stensaxpåse och den som förlorar får skicka ett sms till någon person på sin kontakt lista och man vet inte vem det blir! Så de som fick sms bli inte oroliga haha! Sara blev jätte trött sen och somnade på en gång typ... Jag var jätte pigg och försökte hitta någon rolig att skicka sms till men ingen svarade förutom martin i klassen då! Någon social iallafall haha! Sen blev jag trött och somnade. Vaknade vid halv tolv, gick upp och åt frukost. Sedan bytte vi om och åkte till Albro. Jag var där i ca en timme innan mamma kom och hämtade mig för jag skulle till Vilsta och Hilton <3 Jag fixade honom och började rida lite. Mamma var där och tog kort! Gick super bra!! Gjorde några galoppombyten bara det att bakbenen inte riktigt hängde med, men han är väl inte tränad för det heller... Men han var duktig duktig! =) Svettig blev han också! Kolla lite bilder när jag rider på min bilddagbok: beckajohansson.bilddagboken.se :) Titta nu, och kommentera också!! Sista dagen på lovet idag med Hilton. Tråkigt Tråkigt :( Men det börjar ju en ny termin snart så :) Bara Stina är lite snällare det här året haha! När jag kom hem ringde jag älsklingen Jennie, skulle leka med henne idag men blev inget. Jag skulle inte åka till Öland förrän på Måndag morgon så då hinner vi vara imorgon istället så tyckte det var bättre då jag är lite trött och så nu. Imorgon blir det Aida tror jag.. Får se, har inte varit där på hela lovet och typ inte på en vecka innan det heller. Känner mig lite elak ? (a)  Nu är det bdb och musik som gäller. Sen är det tv ikväll!

Love Becka.



Kommentarer
Postat av: Linda;)

Japp , visst är Bara Zac Efron snyggast xD men jah har typ sett både ettan och tvåan 10 gånger nu xD men dom är ju så jävla bra xD ja fattar inte att sara tycker att zac är ful xD puss på dej becka

2007-12-29 @ 22:50:09
Postat av: jennie

va ? har du, hur vet du det nu helt plötsligt :(
haha puss på martin

2007-12-30 @ 00:28:49
Postat av: jennie

va ? har du, hur vet du det nu helt plötsligt :(
haha puss på martin

2007-12-30 @ 00:29:16
Postat av: Jag (Becka)

Svar till Jennie!
Jag har hört länge att det tjutit i örat när det varit tyst. Men trodde det bara var här hemma. Men det lät när jag var hos Sara också :/ Men jag har vant mig så jag bryr mig inte om det.

2007-12-30 @ 18:49:14
Postat av: amanda

var det därför du skickade sms till mig där det stog : VILL HA DEJ ÄLSKLING ... ?? :P

2008-01-03 @ 21:32:30
Postat av: Jag (Becka)

Svar till Amanda!
haha ja exakt :) Men såklart jag vill ha dig ändå ;)

2008-01-05 @ 17:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!