28 December

Hej Hej ! =)

Wieeee jag har hittat vanten jag tappade bort igår!!! :) Den låg visst i en påse som jag hade hemma ^^.
Idag så vaknade jag kl. 10.00 av att Sara ringde på min mobil, vilket var tur eftersom jag hade försovit mig... Skulle egentligen upp kl. 9,00 men jag hann iallafall till stallet! När jag kom dit så var det så få som jobbade så jag hjälpte till lite i stallet innan vi red ut. Det var jag på Hilton, Malin på Sixten och sen Camilla på Champis. Det gick jätte bra och Hilton var super fin som vanligt =) <3 Vi travade rätt mycket och när vi kommit in i skogen så tyckte Hilton det var roligt att komma ut så han sparkade bakut men det var bara skojj eftersom han blir så glad! :) När vi var på väg tillbaks till stallet kom den en jävla hund från skogen i världens fart! Sixten gick först och blev rädd så han backade ner i diket och gick ner på magen. Men det gick bra! Sär hund säger jag bara. Dumma ägare också som inte har koll på sin hund... 

När jag kom hem så hoppade jag in i duschen och mamma fixade några mackor till mig. Jag åt mackorna och började göra i ordning mig. Skulle träffa Sara kl. 14 hos Stefan men hon kom till mig istället så fick vi skjuts dit av mamma. Sara köpte ett jätte fint täcke till A'Capella. :) Sen var vi tvungna att gå tillbaks till mig för jag glömt min mobil hemma.. haha! Sen så satt vi vid datorn ett tag och sen sprang vi till bussen! Men vi missade den!!! HAHA. Lyckad dag alltså! Men vi gick bort dit där Julia bor och tog samma buss därifrån. Sen när vi satt på Skogstorpbussen lyssnade vi på radio haha. Det var en rolig snubbe där han bara: glöm inte att sortera raketerna sen så att de inte fastnar i rulatorn som de gamla har haha! Våran nya favoritkanal ;) (Y) Nu sitter jag här hemma hos Sara och spelar lite biljard. Första gången höll jag på att vinna men fick ner den svarta bollen då! duktig jag vet! Sen så spelade jag mot Linda och då fick jag också ner den haha xD Men då räknade vi inte med det.. Men iallafall!! Nej nu måste jag sluta för nu ska vi till saras damp häst! Ha det bäst, får se om jag kommer tillbaka eller om det händer något i stallet skojja :) 

Love Becka.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!