26-27 December

Hejsan!
Blev aldrig något inlägg igår. Satt aldrig vid datorn! Stolt haha!
Tänkte skriva lite om gårdagen först och sen lite om vad som hänt idag.

Onsdag:
Jobbade först hela dagen i stallet från kl. 8.00 - 18.00. Fick rida Asti, Dollar och Hilton.
Det gick jätte bra =) Aja det får räcka om stallet, ni kan ju inte läsa om bara det då blir det ju tråkigt för de som inte är intresserade!! Efter stallet åkte jag hem. Åt lite mat och packade. Sen bar det av till Karolina, sov över där! Sanna och Pine var också där! När jag kom dit så hade de fixat fruktsallad som vi skulle äta ute vid bastun plus att vi hade glass till, det var smarr smarr!! =) Vi bastade i ca 2 timmar och det var jätte skön!! Efteråt så åkte Pine och Sanna hem till Pine och då började jag och Karro kolla på film. Somnade efter 10 min kanske? haha! Sen vaknade jag till och då la karolina sin telefon mot mitt öra och spelade upp när jag snarkade som hon hade spelat in! Ursäkta mig att jag är förkyld då! Haha! Sen somnade jag om och sen vaknade jag igen, då stog plötsligt martin framför mig och tittade på mig!! Sen så bytte vi film till kocken och tänkte hålla mig vaken då jag blev pigg men nej nej somnade efter 20 min kanske och sov då hela natten! Tydligen så hade jag pratat i sömnen också. Satte mig upp och sa; bra där och gjorde något med handen haha! Det var lite från gårdagen =)

Torsdag:
Marita väckte mig 09.30 för jag skulle till Vilsta och rida Hilton. Jag var seg och hon var typ tvungen att väcka mig 100 gånger innan jag kom upp! Åt lite frukost och fixade mig lite där borta innan jag åkte iväg. Kom till stallet och tog in Hilton och red i ca 1 timme! fyfan vad fin han var alltså <3 Så underbart. Verkligen roligt var det idag! Mjuk och allt =) <3 Skulle kunna skriva massor om det för är så himla glad över det! Imorgon ska han få komma ut lite i skogen så han inte behöver gå inne hela tiden, får se hur det går haha! Gick tydligen inte så bra för de som red ut idag... Jossan ramlade av och allt. Tur du inte gjorde illa dig :) Sen så har jag tappat bort min ena ridvante IGEN! asså alltid jag!!!! Får se om jag hittar den. Nu sitter jag hemma och har precis kollat klart på en film som gick på 5:an den hette Frank McKlusky - Försäkringsdetektiv. Den var faktiskt bra, något jag kan rekommendera faktiskt! Innan det så sov jag i ca 3 timmar, Skönt! Det var väl allt för idag! Om jag kommer på något mer så skriver jag det lite senare!

Heipa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!